4 ponturi pentru impachetarea obiectelor din vechea locuinta, in cea noua

in Ghid Practic Casa

Mutarea intr-o noua locuinta este un motiv de bucurie, dar cand vine vorba despre impachetare, entuziasmul incepe sa fie inlocuit de stres si ingrijorare, legate de finalizarea la timp a tuturor pregatirilor sau de modul in care lucrurile vor fi ambalate, astfel incat sa nu se deterioreze.

ponturi pentru impachetarea obiectelor din vechea locuinta, in cea noua

Sursa foto: https://www.pexels.com/

O solutie salvatoare pentru cei care urmeaza sa se mute este reprezentata de o firma transport mobila Bucuresti sau din orasul in care acestia se afla. O astfel de firma ii va ajuta nu numai la transportul mobilierului la noua locuinta, ci poate oferi si toate materialele necesare ambalarii si impachetarii obiectelor, montarea si demontarea pieselor de mobilier voluminoase ori chiar servicii de curatenie inainte sau dupa mutare.

Totusi, de impachetarea obiectelor personale, fragile sau de valoare, trebuie sa se ocupe proprietarii acestora, motiv pentru care cei de la FastMoving.ro ofera cateva ponturi pentru o impachetare mai eficienta, care pot fi de mare ajutor celor care se afla in aceasta etapa a mutarii:

Sortarea lucrurilor din vechea locuinta

Primul pas pe care ar trebui sa il faca cei care urmeaza sa isi schimbe locuinta este sa sorteze lucrurile pe care le detin, deoarece nu toate pot fi necesare in noua locuinta. Prin urmare, alegerea celor mai utile obiecte va facilita mutare, mai ales ca nu vor mai fi foarte multe lucruri de impachetat si mutat.

Cu cele pe care nu le mai folosesc si pe care nu le mai doresc in noua locuinta pot aleg fie sa le doneze, fie sa le valorifice, punandu-le la vanzare pe site-uri de profil.

Realizarea unei liste cu bunurile ce vor fi mutate

De asemenea, omenii pot realiza o lista cu toate bunurile care urmeaza sa fie mutate, astfel incat acestea sa nu se rataceasca sau sa fie incurcate cu cele care sunt destinate donarii. Aceasta lista va fi foarte utila si in momentul in care vor fi aduse lucrurile in noua locuinta, angajatii firmei de mutari mobilier ducand lucrurile in camerele indicate de proprietare, care va putea tine astfel o evidenta a lucrurilor care au ajuns si cele care urmeaza sa fie despachetate.

Ambalarea propriu-zisa a lucrurilor

Dupa sortare si realizarea listei pentru evidenta lucrurilor, oamenii pot trece la etapa de impachetare a acestora. Achizitionarea materialelor necesare pentru ambalarea si impachetarea lucrurilor poate fi destul de costisitoare, insa cele mai multe firme de transport mobila au posibilitatea de a pune la dispozitia clientilor toate aceste materiale, iar costurile aferente vor fi mult mai mici.

In momentul impachetarii, este recomandat sa se noteze pe cutii atat continutul acestora, cat si locul de destinatie al obiectelor din interior. Astfel, in momentul in care vor incepe despachetarea, oamenii vor stii exact unde vor gasi ceea ce cauta.

Organizarea este cheia succesului

Pentru ca mutarea si, ulterior, despachetarea, sa se poata realiza eficient, oamenii trebuie sa organizeze foarte bine toate etapele mutarii, dar si lucrurile care urmeaza a fi mutate. De exemplu, odata ambalate si impachetate lucrurile, acestea ar trebui lasate in camera de unde provin, astfel ca vor putea tine mai usor evidenta lucrurilor care au plecat catre noua locuinta si cele care urmeaza, precum si destinatia exacta a tuturor cutiilor.

Afla noutati! Aboneaza-te la Newsletter
Copertine, parasolare

Gresie Italia, ceramica, cofraje

Lemn compozit

Articole recomandate

Produse de la parteneri

Bucatarie

SET MOBILA BUCATARIE MARINA B

Pret: 2265,00 LEI 1472,00 LEI

De la EMAG

Casa si gradina - oferte

Va invitam sa dati 'Like' paginii noastre de Facebook
pentru a afla zilnic noutati interesante. Va multumim!