Ce intrebari trebuie sa-ti pui inainte de a alege spatiul de birouri potrivit pentru afacerea ta?

in Recomandari

Alegerea spatiului pentru birou este o activitate esentiala pentru succesul afacerii tale. De aceea, inainte de a inspecta piata imobiliara, e nevoie sa tii cont de cateva aspecte care te vor ajuta sa gasesti locul potrivit in care tu si echipa ta va veti desfasura activitatea.

Spatiu de birouri

Sursa foto

Iata care sunt intrebarile pe care trebuie sa ti le pui inainte de a alege spatiul de birouri potrivit pentru afacerea ta.

De cat spatiu voi avea nevoie?

Prima filtrare a anunturilor imobiliare o vei face tinand cont de suprafata propriu-zisa de care vei avea nevoie pentru a-ti desfasura eficient activitatea. Aceasta nevoie poate fi satisfacuta in functie de numarul de angajati actual sau de cel la care vei vrea sa ajungi intr-un timp relativ scurt. De exemplu, daca echipa ta numara in acest moment doar cinci angajati, dar proiectul presupune contractarea altor zece, e bine sa iei in calcul ideea unui spatiu care ar acoperi nevoile a 15 persoane.

De asemenea, trebuie sa stii din start daca birourile colegilor tai vor fi separate sau daca se va lucra intr-un spatiu comun. Totodata, e indicat sa iei in calcul si o suprafata pe care ai putea-o pastra pentru organizarea unei bucatarii sau a unei sali de asteptare, unde clientii se vor putea delecta cu un ceai si o revista buna, pana sa fie invitati in sala de sedinte. E bine sa optezi pentru un spatiu ceva mai mare decat nevoile tale stricte, pentru a te asigura ca vei avea suficient loc de desfasurare atunci cand afacerea va creste.

Cat costa sa inchiriezi un birou?

Oferta pietei in ceea ce priveste aceste spatii de birouri de inchiriat este una vasta, insa e necesar sa iei in calcul faptul ca plata chiriei propriu-zise nu este singura cheltuiala pe care va trebui sa o faci pentru a avea un birou. Daca pentru accesibilitatea spatiului inchiriat vei sti sigur ca pretul chiriei va fi unul mai mare, nimeni nu iti va spune ca pe nota de plata de la finalul fiecarei luni vor aparea si facturile de intretinere (apa, toalete), consumabile (servetele, hartie igienica, sapun, dezinfectant) sau salariul unui agent de paza ori al unei femei de serviciu. De asemenea, anumite cheltuieli pot fi imprevizibile, cum ar putea fi schimbarea mochetei, inlocuirea unui geam spart sau asigurarea biroului.

Cum aleg zona in care sa inchiriez un birou?

Cand vine vorba de locatia in care ar trebui sa se regaseasca biroul firmei tale, lucrurile se pot complica. Va trebui sa tii cont, in primul rand, de activitatea firmei, care va decide daca intalnirile cu clientii vor avea loc la birou ori pe teren. in primul caz, acela in care ii vei invita pe colaboratori la firma, biroul ar trebui sa fie unul cat mai accesibil.

La fel de important este si domiciliul angajatilor tai. in loc ca acestia sa piarda cate doua ore pe zi pentru deplasarea la birou, ar fi mai indicat ca spatiul de lucru sa fie cat mai aproape de locuintele acestora.

Asadar, un spatiu central ar fi de preferat in locul unuia localizat la periferia orasului.

In zona sunt suficiente locuri de parcare?

Cu siguranta, numarul locurilor de parcare din jurul cladirii in care vei deschide un birou este esential. Nu vei vrea ca viitorii tai clienti sa plece cu masinile zgariate de la intalnirile cu tine si nici ca acestia sa fie nevoiti sa intarzie, in cautarea unui loc sigur in care sa-si poata lasa masina, nu-i asa?

Tinand cont de aceste aspecte, ar trebui sa eviti cladirile care nu asigura si locuri de parcare, pe langa spatiul propriu-zis de birouri.

Speram ca informatiile din acest material te-au ajutat sa fii cu un pas mai aproape de locul care se va transforma cat mai curand in biroul firmei pe care o reprezinti! Mult succes!

Afla noutati! Aboneaza-te la Newsletter
Copertine, parasolare

Decoratiuni casa

Lemn compozit

Articole recomandate

Produse de la parteneri

Va invitam sa dati 'Like' paginii noastre de Facebook
pentru a afla zilnic noutati interesante. Va multumim!