7 pasi pentru mutarea perfecta (P)

in Ghid Practic Casa

In momentul cand decideti sa va mutati trebuie sa fiti constienti ca porniti la un drum ce poate fi anevoios daca nu aveti harta corespunzatoare. Pentru ca acele zile sa nu se transforme intr-un calvar, va recomandam sa va informati si sa aveti un plan bine pus la punct, pe care sa-l respectati.

 

 

Acest infografic nu face altceva decat sa va aduca la cunostinta cateva idei si detalii despre cum ar trebui sa decurga o astfel de operatiune. Acesta a fost realizat de o firma de mutari ce are in medie peste 1000 de relocari pe an.

 

Experienta si deprinderea unor anumite mecanisme specifice acestui domeniu au dus la o diferentiere clara intre mutarile realizate prin forte proprii si cele efectuate de profesionisti, unde timpul de executie este mult mai mic, iar mobilierul si restul bunurilor mutate sunt in siguranta. Acestea sunt doar cateva din motivele pentru care ar trebui sa lasati mutarile pe mainile specialistilor.

 

Eliminarea efortului fizic este un alt mare plus de care beneficiati daca optati pentru aceasta varianta.

 

Costul unei mutari

 

In contrapartida alegerii unei firme de mutari si ca singur inconvenient major se afla costul. Acesta se calculeaza in functie de mai multe variabile de care si dumneavostra trebuie sa tineti seama daca vreti sa va mutati cu ajutorul rudelor si prietenilor.

 

Pe langa operatiunile de ambalare/impachetare si dezasamblare/asamblare este nevoie de mare atentie atunci cand evaluati caile de acces.

 

Estimarea volumului mobilierului si personalului necesar pentru manipulare este vitala pentru realizarea unei mutari cursive. Complexitatea unei astfel de operatiuni poate nu este vizibila la prima vedere, dar pe parcursul desfasurarii acesteia, cu siguranta o sa intampinati situatii neprevazute initial.

 

O coordonata importanta in aproximarea duratei unei mutari este de gradul de dificultate intampinat la dezasamblarea si asamblarea mobilierului.

 

Chiar daca initial bugetul alocat nu va permite contractarea unei firme de mutari, nu trebuie sa va dezarmati. Pentru a obtine un pret mai mic incearca sa negociati anumite operatiuni cum ar fi procurarea materialelor de protectie (folie stretch, folie cu bule de aer, carton pentru protectie, scotch etc) si a cutiilor sau sa oferiti solutii alternative pentru manipulare.

 

Incepeti impachetarea bunurilor cu 2-3 zile inainte de startul efectiv al mutarii si astfel pretul cerut de firma de mutari ar putea scadea.

 

Sortati si triati imbracamintea si obiectele din locuita. Cu siguranta nu veti avea nevoie de toate la noua adresa si astfel va veti usura munca.

 

Firma de mutari si TVA-ul

 

In cele mai multe cazuri legatura dintre calitate si pret este direct proportionala. Selectati cu grija compania careia ii veti incredinta mutarea. Puneti intrebari si cereti raspunsuri pertinente. Firma care este dispusa sa va ofere toate detaliile si afiseaza transparenta totala in relatia cu dumneavoastra este cea pe care o cautati.

 

Daca ati batut palma pentru o colaborare in acest domeniu, aveti grija sa intrebati daca pretul include TVA sau nu. Niciodata nu strica sa fiti atent la detalii.

 

7 pasi pentru mutarea perfecta

Sursa: MoveUp.ro

Afla noutati! Aboneaza-te la Newsletter
Copertine, parasolare

Decoratiuni casa

Lemn compozit

Articole recomandate

Va invitam sa dati 'Like' paginii noastre de Facebook
pentru a afla zilnic noutati interesante. Va multumim!