Popescu Stefan Catalin scrie:Buna seara! Saptamana aceasta miercuri 20.08.2014 la ora 10, mi-am cumparat o masina de spalat vase Beko 6833 de la Domo Auchan Titan si am platit instalarea masinii. A doua zi, joi, 21.08.2014 la ora 12.40 mi-a fost adusa masina de spalat vase in apartament urmand ca, in urma certificatului de garantie (5 ani garantia) si a instalarii platite la magazine, sa sun la S.A. Arctic S.A. ca sa vorbesc pentru instalarea masinii. I-am sunat imediat ce au plecat cei care mi-au adus masina de spalat vase. Cei de la S.C. Arctic S.A. mi-au spus ca ei nu instaleaza si nu asigura garantia decat pentru marca lor de produse Arctic. Am revenit la Domo si dupa ce vanzatorul i-a sunat pe cei de la S.C. Arctic S.A. si a primit confirmarea ca am sunat si ca ei nu asigura instalarea altei marci de masini. Mi-am primit banii pe care I-am dat pentru instalare, iar vanzatorul a luat de la mine certificatul de instalare, eu ramanand doar cu certificatul de garantie pe care scrie S.C. Arctic S.A. Dupa scrie si pe urmatorul site:
http://incomemagazine.ro/articole/arcti ... din-europa S.C. Arctic S.A. asigura instalarea si serviciul gratuit pe o perioada de 5 ani pentru marcile: Arcitc, Beko si Grundig. "Compania Arctic deține în România trei branduri puternice — Arctic, Beko și Grundig. Arctic face parte din grupul Arcelik, al treilea jucător european în industria de electrocasnice, care este membru al celui mai mare holding privat din Turcia, Koç Group. La inaugurarea noii linii de producție de la Arctic au mai fost prezenți ambasadorul Turciei la București — Ömür Șölendil, președintele Consiliului Județean Dâmbovița — Adrian Țuțuianu, prefectul de Dâmbovița — Victor Sanda, parlamentari și autorități locale, mentioneaza Agerpres in pagina electronica." Eu am vorbit cu instalatorul blocului in care locuiesc si el mi-a spus ca contra sumei de 50 de roni imi instaleaza masina de spalat vase. Intrebarea mea este: mie cine imi asigura service-ul (repararea) masinii pentru urmatorii 5 ani pentru ca Domo din momentul in care mi-a restituit cei 105 roni pentru instalare s-a exonerat de orice raspundere?
A trecut ceva timp, sper ca ati rezolvat problema, care de fapt nu este o problema, decat prin prisma lipsei de informatii corecte pe care le-ati primit. Este adevarat, nici-un service nu efectueaza gratuit serviciul de montaj pentru produsele electrocasnice (decat daca au promotii si astea sunt limitate in timp). La masinile de spalat vase nu cred ca se va putea face vreodata pentru ca montajul pentru o
masina de spalat presupune si instalatia de alimentare si evacuare cu apa care trebuie facuta de un instalator (service de electrocasnice cu siguranta nu sunt si instalatori).
Legat de garantie - 5 ani - initial, masina de spalat vase achizitionata are 2 ani garantie - ajungeti la 5 ani doar dupa ce o inregistrati pe siteul producatorului
Beko. Inregistrarea trebuie facuta in termen de 30 zile de la achizitie. Aveti nevoie de factura, certificat de garantie si serie produs. Daca nu s-a facut inregistrarea, cu parere de rau, cred ca aveti doar garantia standard, adica 2 ani.
Cei care vor asigura service pentru produsul achizitionat sunt cei de la Arctic, atat in perioada de garantie cat si post-garantie. Pentru reclamatii, sunati la numarul de telefon de pe certificatul de garantie, expuneti problema pe care o aveti si se va face o programare pentru vizita meseriasului la dvs acasa.
Cu speranta ca nu veti avea nevoie de service pe toata perioada de utilizare a produsului, va urez numai bine.