Echipamentele pentru incalzirea locuintei si prepararea apei calde menajere marca Bosch vin si in Romania

in Diverse

Concernul german Bosch anunta faptul ca intra pe piata din Europa de est si sud-est cu produse din domeniul termotehnicii purtand marca Bosch. Echipamentele de incalzire Bosch vor fi lansate treptat in cursul primului semestru din 2010 in zece tari din regiune: Romania, Republica Moldova, Grecia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina, Croatia, Serbia, Bulgaria, Belarus si Ucraina. Pana in prezent, Bosch a comercializat in Romania echipamente pentru incalzirea locuintei si prepararea apei calde menajere sub brandurile Junkers si Buderus. Prin lansarea marcii Bosch in domeniul echipamentelor pentru incalzirea locuintei si prepararea apei calde pentru consum casnic (centrale termice conventionale si cu condensare, incalzitoare instantanee de apa, cazane pe combustibil solid, panouri si instalatii solare, pompe de caldura), divizia de termotehnica a Grupului Bosch intentioneaza sa puna un accent deosebit pe produsele cu o eficienta energetica ridicata si pe cele inovative, care utilizeaza energii regenerabile.

 

 

Echipamentele pentru incalzirea locuintei si prepararea apei calde menajere marca Bosch Lansarea echipamentelor termotehnice marca Bosch reflecta angajamentul ferm, luat de divizia de termotehnica a Grupului Bosch, in domeniul energiilor regenerabile. Instalarea sistemelor moderne de incalzire si preparare a apei calde menajere, precum si solutiile oferite in domeniul energiilor regenerabile demonstreaza contributia Bosch la reducerea emisiilor de CO2 si la protejarea mediului inconjurator. “Suntem convinsi de potentialul regional si local: modernizarea sistemelor de incalzire este un prim-pas in eficientizarea consumului energetic al cladirilor moderne. Tendinta este spre reducerea ponderii incalzirii pe gaz si spre implementarea tehnologiilor si sistemelor eficiente energetic, care inglobeaza si componente ce utilizeaza energii regenerabile. Rolul energiilor regenerabile va deveni tot mai important prin folosirea tot mai mult a energiei soarelui si a celei geotermale”, spune Adrian Balsanu, Director regional de vanzari, Divizia de termotehnica, Robert Bosch S.R.L. ’’Chiar daca, pentru moment, mediul economic este nefavorabil, suntem convinsi ca aceasta miscare strategica va contribui la cresterea vanzarilor companiei pe termen lung si totodata va duce la dezvoltarea pietelor regionale si locale. In urmatorii 5 ani, Divizia de termotehnica Bosch intentioneaza sa isi consolideze cota de piata de doua cifre. Vom promova si dezvolta pozitia marcii Bosch pe piata - ca marca preferata in domeniul termotehnicii. Credem ca, in viitor, atentia va fi indreptata cu precadere catre sisteme solare si pompe de caldura, iar in urmatorii ani dorim sa ne crestem cota de piata si pe aceste segmente de produse’’ a adaugat Adrian Balsanu. Extinderea liniei de produse va crea noi oportunitati pentru partenerii distribuitori si instalatori. ‘’Locatiile centrelor de service si de distributie Bosch ale partenerilor nostri vor ramane aceleasi, insa in perioada urmatoare vom pune un mare accent pe continuarea dezvoltarii lor, deoarece, pe langa produsele Bosch, serviciile adiacente sunt ceea ce ne diferentiaza pe piata din Romania’’ a continuat Adrian Balsanu. Bosch este singura companie din domeniul echipamentelor de incalzire, care ofera clientilor un numar de telefon de service national unic, prin care acestia pot solicita interventii de service, clientii fiind apoi sunati de operatorii call center-ului Bosch pentru a analiza gradul lor de satisfactie. Bosch a dezvoltat acest serviciu online unic in Romania, pentru a putea monitoriza zilnic gradul de satisfactie a clientilor firmelor de service partenere Bosch, masurand doi indicatori de calitate: eficienta si rapiditatea raspunsului la solicitarile clientilor. In Europa, Bosch ocupa pozitia de lider in tehnologiile eficiente de incalzire si de producere a apei calde menajere. Un studiu de piata realizat in 2008 in Europa centrala si de est semnaleaza ca instalatorii si reprezentantii de vanzari din acest domeniu au incredere in Bosch ca marca de termotehnica, chiar daca inca nu se ofereau produse sub acest brand in tarile respective. Concluzia studiului a fost faptul ca marca Bosch este cunoscuta si apreciata pentru forta de inovatie, standardul inalt de calitate al produselor si serviciilor sale. Mai mult, compania ocupa o pozitie de top in domeniile in care activeaza, precum industria automobilelor sau piata sculelor electrice.

Pentru mai multe informatii, accesati site-ul www.bosch.com.ro

Sursa: Robert Bosch SRL

Afla noutati! Aboneaza-te la Newsletter
Copertine, parasolare

Gresie Italia, ceramica, cofraje

Lemn compozit

Articole recomandate

Produse de la parteneri

Va invitam sa dati 'Like' paginii noastre de Facebook
pentru a afla zilnic noutati interesante. Va multumim!